Vinduespudserbranchen kræver effektiv administration og præcis håndtering af kunder og opgaver.
Jeg kan hjælpe dig med at strømline og automatisere dine administrative opgaver, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget – nemlig dine kunder og din service.
Jeg har erfaring med at arbejde sammen med de mest anvendte systemer i branchen: Fenster, Previsto og Skvizbiz. Hvis du har behov for at:
… så kan jeg opsætte en løsning, der sparer dig tid og minimerer fejl.
Får du leads fra Facebook, som lander i en mail eller i et Excel/Google Sheet-ark? Jeg kan opsætte en proces, der:
Alt dette sker uden manuelt arbejde, så du kan reagere hurtigt på nye kunder og få styr på dine aftaler med det samme
Unique-Service - Jacob Frandsen:
"Fra én virksomhed til én anden! Som lokal virksomhed synes vi, at det er vigtigt at rose andre, når vi får et godt stykke arbejde udført, og det må man sige, vi har fået ved Nemrpa ApS! ⭐
Her i Unique-Service bruger vi flere programmer til at få vores daglige gang til at gå. Vi skulle have en optimering, som nu har sparet os for 8000 klik og 2000 manuelle indtastninger. Henrik fik hele processen til at køre på 6 timer. Det er mange timers arbejde, vi nu kan bruge på at fokusere på vores kunder i stedet for inde ved computeren!
Hvis andre, både virksomheder og private, står og skal bruge optimeringer på samme måde, vil vi gerne sende en kæmpe anbefaling mod Henrik og Nemrpa ApS."
Spar-2 Vinduespolering - Kasper Broe Aarestrup:
"Og jeg takker for hjælpen 🫡 fandme et stærkt produkt!"
Hvis du bruger Dinero og ønsker at ændre betalingsfristen for alle dine kunder, kan jeg opsætte en RPA-løsning, der klarer dette for dig på én gang – hurtigt, præcist og uden manuelle klik.
Automatiseringsmulighederne er mange, og jeg skræddersyr løsninger, der passer til dine behov. Uanset om det drejer sig om fakturering, opfølgning, kundehåndtering eller rapportering, kan jeg hjælpe dig med at spare tid og reducere fejl i din hverdag.
Video – Er du vinduespudser, og ønsker hjælp til IT
Visning af hvordan man kan automatisere processer med at oprette abonnementer i systemet Fenster (som vinduespudser).
En RPA-løsning, der kan effektivisere tilbudsgivning, fakturering eller flytning af kunder i vinduespudservirksomheder, koster typisk mellem 5.000 og 50.000 kr., afhængigt af processens kompleksitet og behovet for skræddersyning.
Med en sådan investering kan virksomheden frigøre tid fra administrative opgaver og fokusere mere på kunderne og selve arbejdet i marken. Vi kan også tilbyde løbende support og optimering, så jeres automatiseringsløsning forbliver driftssikker og tilpasset virksomhedens vækst.
Kontakt mig for en uforpligtende samtale om, hvordan jeg kan hjælpe jeres vinduespudservirksomhed med at få mest muligt ud af automatisering.
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes | NemRPA ApS | CVR: 43193732